Friday, February 3, 2012

i am going to freeze

i am back.

hahahahahaha.x kelakar pon.

xtau nak update apa.my mind is going to freeze coz duduk bawah aircond yang cam haram sejuk nye.malas nak amek remote untuk tukar suhu ke paras air mendidih.biar jelah aku beku di sini.hahahaha.lagi x kelakar.
ape ye nak update?korang ade idea x?apa kata korg je yang update blog aku?hahahaha mungkin kelakar.

ek eh tak sangka dah masuk bulan 2 tahun 2012 sekarang ni. 2012?year of nightmare for me. my age is crawling step by step to reach 26. oh man.am i still young?please say yes..please..please..huhu. soalan bila nak kahwin xpyh tanya la berapa kali aku disoal?bila org soal tuh..aku rasa cam tumbukan mike tyson kena pada muka aku.hoi berdesing oi..berbaldi-baldi dah soalan tuh aku terima.kalo timbang mau sampai 8.5 kilo.

2012.many of my frens are getting married. lots of invitations. then i just prayed for their happiness. hopefully will last forever. and i hope for myself too. thats my goal for this year.kalau x jumpa jodoh jugak, xpelah..yakin je kdg2 Allah xkan bg apa yg kita nak.tp dia akan bg apa yg terbaik utk kita. so i'm okay with it.somehow.

so lets cheer up.xbest la sedey2 ni kan.jom mulakan gerakan mencari jodoh.euwwww~

ek eh just nak buat advance update.sok aku nak g skytrex kt taman pertanian shah alam.so i will story morry to u olsss the experience dat i will get.

cheers!!

2 comments:

  1. Cik ina ni x asek risau jek psl jodoh. Jgn la risauuu. Mude lagi la. Walopon 26 tp nmpk cm mase skolah jeee hehehe. Kawen ni pening jekk laaa. Aku ni walopon da len sket status ni rs cm single mingle jekkk. Hurmmm ko kene jadi mummy angkat anak aku nnti hahaha. Asek keseorgn jek aku! Ina ko simpan wet byk2 nnti ko da 27 ke 28 ke kalo ade org dtg pinang ko.. Da senang daaa. X yh strrss pikir duit mcm akuuuuuuuu... Arghhhhhhhh.

    ReplyDelete
  2. eh,mude lagi lah kak..patutnya waktu kite balik kampung sama2,kite kene main pengantin2 lagi macam dulu..haha...
    jangan ditanya tentang jodoh,kalau ade,insyaallah 1 ari nanti kan kak...
    tapi kalau anis tanye tu sebenarnya x de modal lain nak cakap waktu tu..gurau2 manja k...haha..
    eh,umur anis berapa ye?jap nak amik surat beranak nengok..hehe..windu kak ina bio oil ni..

    ReplyDelete