Monday, July 23, 2012

Ahlan Wasahlan Ya Ramadhan!!

Assalamualaikum w.bt kepada blogger & unblogger

First of all, I wanna wish u guys Happy Ramadhan & may Allah shower his blessings on you during this Ramadhan and always!InsyaAllah..

So bagaimana puasa anda hari ini?Hari ni dah masuk hari ke-4 kita berpuasa dan sama-samalah kita melafazkan rasa syukur di atas peluang yang Allah berikan kepada kita sehingga kita dapat bertemu semula dengan Ramadhan. Sempena bulan Ramadhan ni, aku punyer entri pon agak bersopan-santun lah kan.bukan hipokrit tau tapi cuba nak jadi baik sikit.

Sempena Ramadhan ni jugak, aku ada memasang beberapa niat. Jom stalk niat aku:


 1)
haa..ni la dia niat pertama aku.katakan tak nak pada mengumpat!!ngee~bila pikir2 balik kan..aku rs tiap2 hari aku terjebak dengan mengumpat kot.ish3..xmoh xmoh xmoh tau..apa gunanya kita berlapar dan berdahaga tapi berkat daripadanya kita tak dapat.rugi woo wa cakap sama lu..

2)
InsyaAllah..itu harapan aku.xnak tinggalkan tarawih kecuali kalau 'dikecualikan'..hehu.harap masih diberi kekuatan iman..chaiyok2!!

3)
Memperbanyakkan membaca Al-Quran..insyaAllah..

So uollss..marilah sama-sama kita menghayati kelebihan bulan Ramadhan dan semoga kita sama-sama mendapat keberkatan di dalamnya..last but not least, SELAMAT BERPUASA KWN2!!

lots of luv~




No comments:

Post a Comment