Monday, August 22, 2011

blog yang bersarang

mak aii.lama betol aku tak update blog.last entri psl rejab.skrg dah masuk bulan ramadhan dah.entri utk syaaban tak sempat nak update.hehe.
anyway.happy fasting to all muslims out there.hope this year ramadhan is better than before.
tahun ni aku punyalah semangat taknak tinggalkan tarawih.dikecualikan kalau paip aku bocor la kan.hee~
tapi makin nak hbs puasa ni,makin banyak alasan untuk aku tinggalkan tarawikh.penat la..ade keje la..undangan berbuka puasa la..eceh.ko bajet ko vip?
tahun ni rs cam tak berjaya lagi nak muhasabah diri.setan takde pon bulan2 puasa ni.tp nape susah sgt nak muhasabah diri kan?nampak sgt la yang aku ni sebenarnye setan.huhu.uishh jangan..nangis makayah aku kat umah kang.
hari ni nak berbuka puasa ngn member2 kursus induksi kat tupai-tupai.takde nama lain ke dia nak bagi nama restoran?tapir-tapir ke?gajah-gajah ke?oh whatever..tp yang tak sedapnye buffet adalah bernilai RM49.pengsan mak nokk~haa..makan la sampai terkeluar perut ko.

No comments:

Post a Comment