Tuesday, August 23, 2011

unexpected

tanpa disangka-sangka maka pada hari semalam aku mengalami muntah-muntah sebanyak 10kali.orang mengandung pon tak cmtu kan.ni semua gara-gara makan di tupai-tupai.siot tol..org buka makan ayam,yang ko g makan tupai pasaipa?haa hambek.merana seharian aku semalam.makan tak hengat.moral of the story,bukalah anda hanya dengan memakan 3 biji kurma.haha.semalam amek MC.igtkan boleh la g shopping kalau dah sihat.tapi takde maknanya..seharian aku melepet kat atas katil.cam kuih lepat di dalam daun pisang.haha apa kaitan tah.
semalam gak dapat jemputan berbuka puasa di hotel grand seasons.terpaksa gak gagahkan diri untuk pergi.makan free punya pasal.sape taknak kan.tapi yang sedeynye..aku makan sikit je pon.tak lalu nak makan.fobia oi..takot sakit perut balik.tp buffet nye makanan mak oii..cam stadium.sampai tak tau nak amek yang mana.kalo aku sehat,dah penuh dah satu meja tuh dgn makanan aku sorg je.hoho.

p/s:kena ganti puasa 8 hari..

peace~

2 comments:

  1. hahaha..bestnye..kenapa tak bawak anis waktu tu..kalau tak,dah lama anis jealouskan akak ina kite ni..

    ReplyDelete
  2. haha.seb bek anis xde..cuba len kali utk jeleskan ye..=p

    ReplyDelete